Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2008 23:15 - Текстове. "За да видиш колко те обичам".
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 1739 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.10.2009 18:20


Музика Иван Калчинов 
текст Захари Петров 
аранжимент Иван Николов



 1.За да видиш колко те обичам
   погледни ме с ласкави зеници, 
   позволи ми, нека те наричам 
   с имената на цветя и птици. 
  
   Аз измислих приказка, в която
   само двама с тебе сме герои,
   аз доведох слънчевото лято,
   за да грее в сънищата твои.

 Пр.: Знам, че някой ден ще ни погали
       старостта с ръцете си студени, 
       но щастливи пак, че сме живяли 
       все до тебе аз и ти до мене. 

2.Ще ти вдигна малка бяла къща
  със гнезда под стрехи и комини,
  във която вечер да се връщам, 
  и животът в обич да премине.



                               image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 505099
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828