Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2008 23:59 - Втората дългосвиреща плоча на братя Аргирови.
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 7136 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.10.2009 13:07


 

Страна А
1. Пролетна умора - м. Стефан Димитров, т. Миряна Башева, аранж. Бл. и Св. Аргирови 
2.Залез - м. Найден Андреев, т. Михаил Белчев, аранж. Бл. и Св. Аргирови
3.Аз или ти - м. и аранж. Бл. и Св. Аргирови, т. Петър Анастасов
4.Точно ти си - м. Бл. и Св. Аргирови, т. Найден Вълчев, аранж. Иван Платов
5.Свиркай си с уста - м. Александър Йосифов, т. Б. Банов, аранж. Иван Николов
6.Няма време - м. Вили Казасян, т. Захари Петров, аранж. Бл. и Св. Аргирови

страна Б
1.От понеделник - няма шега - м. и аранж. Бл. и Св. Аргирови, текст Александър Петров
2.Остани дете - м. и аранж. Бл. и Св. Аргирови, т. Жива Кюлджиева
3.Клас,стани! - м. и аранж. Иван Пеев, т. Димитър Керелезов
4.Чужда вина - м. Морис Аладжем, т. Димитър Василев, аранж. Иван Платов
5.За да видиш колко те обичам - м. Иван Калчинов, т. Захари Петров, аранж. Иван Николов
6.Трябва ни една мечта - м. Георги Костов, т. Георги Начев, аранж. Бл. и Св. Аргирови




image

Ще цитирам мнение на почитателка на братя Аргилови за плочата. 

" "Как си ти?" - това е името на втората дългосвиреща плоча на Благовест и Светослав Аргирови, моите любимци. Тук още не са я пуснали, но ... ми я донесе от София. Да, плочата е чудесна. Всичките песни са на много високо ниво. Разнообразни са по стил, а и текстовете са много хубави. А да не говорим за външното оформление на обложката. Очите ми са все в нея. Трудно ми е да пиша за най-любимата ми песен, но "Клас, стани!" и "Остани дете" много ми харесват."
                                                                                                     М. от Б.





Втората дългосвиреща плоча има две заглавия, и двете неофициални. 

Едното, цитирано в някои вестници и класации, които оглави, е "А", 

а другото, което битуваше сред почитателите и често в средствата

 за масова комуникация, е "Как си ти". 
На самата плоча няма указано заглавие.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 504940
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828