Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 20:46 - Текстове. Стой тук.
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 1862 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.10.2009 14:53


музика: Атанас Косев
текст: Стефан Банков
аранж.: братя Аргирови

1.Всичко ми дотегна, 
               искам да съм друг, 
        две противни думи 
  дълго ме преследват:
         "Стой тук!". 

      А зад мен са вече взети
            най-трудните предмети, 
               image
    поведение на цвете, 
         а ми казват все напук:
                    "Стой тук! 
                     Стой тук!".

2.Дискоклуб не зная, 
                  нито глас, ни звук.
      Баба, мама, татко 
      заповядват кратко: 
             "Стой тук!". 
            image
              

           От пиано и от френски, 
        от балетни земни фрески 
       нямам си дори апрески 
                само думи като чух:
                     "Стой тук!". 

 3.Спряхме се случайно 
                     с теб един до друг, 
     малко машинално 
                  казахме си тайно:
                         "Стой тук!".
         image

  Беше ти красива 
                    в нашата кола, 
         бяхме с теб щастливи, 
       татко пак ни спря:
            "Стой тук! 
             Стой тук!".
            image






Песента излиза за първи път в издадената първа плоча на братя Аргирови "Момиче за двама" през октомври 1983 година.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 505101
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828