Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 19:04 - Текстове. Предчувствие за стих. (Силвия.)
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 4996 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 19.03.2009 17:58


Музика: Кузман Бирбучуков
текст: Иван Бориславов
аранжимент: Кузман Бирбучуков



Тъй дълго аз навред те търсих,
а може би си птица ти?
По всички пътища преминах
с мисълта за теб.
Защо долиташ само в моите мечти?


                    image

Твоята сянка днес кръжи
като предчувствие за стих.
Може би към мен летиш
във този час, във този миг...

     Силвия, Силвия, ти си в моя сън,
утрото ли днес ми каза, че ме чакаш вън? ....


          
image





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 505071
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828