Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2008 15:34 - Текстове. "Лодка в дъжда". A BOAT IN THE RAIN.
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 5537 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2009 19:25


Музика Найден Андреев
текст Михаил Белчев
аранжимент Николай Вътов


 image

Дъждът вали, вали като преди.
Пълзи и дълго дращи по стъклата,
а аз и този път оставам прав
във тъмнината.
Като светулка плахо примижа
една цигара нейде далече
и аз дочувам шепот на жена
която тръгва, тръгва вече



Дали пътува и сега
онази малка книжна лодка,
която сгънах на шега
над някоя дъждовна локва.
А после пратих е към теб
с молба при мен да се завърнеш
дори в това море от много дъжд
ти да побързаш, да побързаш.


image



Сега вали, вали дъждът по прозореца.
От вестник стар изрязвам стих.
с много, много болка
и препрочитам на глас как търси бряг
в море от хора и дъжд
книжна лодка.

                          image

Дъждът и този път вали, вали...
Пълзи и дълго дращи по стъклата,
а аз запалвам клечка от кибрит
във тъмнината.
И само тази малка светлина
изгаряща до болка във ръката,
дано покаже пътя към дома
на лодката и на жената

          image     




                                image



                                                                  ...........да се завърнеш.image


 

Видеоклип --- http://vbox7.com/play:1b3ef654




image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 503772
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828