Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2008 15:19 - Песни. "Кажи кога ще дойде татко". SAY WHEN WILL DADDY COME.
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 3924 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2009 19:22


Музика Стефан Димитров
текст Живко Колев
аранжимент Стефан Димитров



Тогава бос по камъните скитах,

тогава всяко лято беше кратко.

Когато бяхме с мама все я питах:

"Кажи кога ще дойде татко".

А тя мълчеше с болка във очите

и скриваше се в своята забрадка.

С един въпрос посрещнах сутрин дните:

"Кажи кога ще дойде татко".



image


Аз знаех, вече няма да се върне,

горчеше ми филията със сладко.

Но питах пак, когато ме прегърне:

"Кажи кога ще дойде татко".

image

Отдавна вече майка ми я няма,

но пазя снимка в някаква тетрадка.

Поглаждам я и пак я питам само:

"Кажи кога ще дойде татко".






image


image

 





Тагове:   кажи,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 504980
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828