Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2008 15:29 - Песни. "Лято е". It`s summer.
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 2536 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2009 17:56


Музика Иван Пеев
Живко Колев
Аранжимент Бл. и Св. Аргирови




1.Спортен сак, яке и билет за Бургас,
нощен влак с посока "море".
Лято е пак, тръгвам със палатката аз
и със надеждата една любов 
                                      пред мен да спре.

Пр.:
Лято е, весел смях, китарен звън...
лято е, кратко като сън.
С теб, море, може би, съм друг,
аз съм млад, аз съм още тук.
Време е, слагам риза и панталон,
качвам се във последния влак.
Тръгвам си, но е в сила моя закон,
че догодина тук ще дойда пак.

2.Топли дни, с тънките сандали съм пак,
вечери живея без адрес.
Миди на жар, вечната закуска на крак,
не гоня времето, не зная кой ден сме днес.

Пр.:
 



За първи път песента е прозвучала в радиопредаването на Тома Спространов "Пулсиращи ноти" на 7 (9-повторение) март 1986 година.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 505008
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828