Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2008 13:03 - Текстове. "Клас, стани!"
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 2173 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2009 18:36


Музика и аранж. Иван Пеев
текст Димитър Керелезов


1.Вън звъни онзи първи ден.

   Клас, стани! - вика всичко в мен.

   Бързам сам, търся своя чин,

   има там писан стих един.

   Стих горещ писах в две сърца,

   търсим го днес с весели лица.

   Бе шега - никой не спори -

   но сега огън ни гори.

Пр:Моя обич, моя обич!

   -Казвам: Клас, стани!

   -Станете всички!

   -Свършиха детските дни.

   -Аз те обичам!



2.Клас, стани! - вика всичко в мен

   и звъни онзи първи ден.

   Пръв е той, но в последен клас,

   падат рой питанки над нас.

Пр:Моя обич, моя обич!

   -Казвам: Клас, стани!

   -Станете всички!

   -Свършиха детските дни.

   -Аз те обичам!



3.Клас, стани! - вика всичко в мен

   и звъни онзи първи ден.

   Пръв е той, но в последен клас,

   падат рой питанки над нас.

   Кой къде и какво избра?

   Всичко това още е игра.

   Еква смях в нашите сърца,

   детски смях, но не сме деца.

Пр:Моя обич, моя обич!

   -Казвам: Клас, стани!

   -Станете всички!

   -Свършиха детските дни.

   -Аз те обичам!.

  




Тагове:   клас,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 504902
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828