Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2008 16:01 - Текстове. "Аз или ти".
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 1544 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2009 18:38


Музика Благовест и Светослав Аргирови
текст Петър Анастасов
аранж. Благовест и Светослав Аргирови




1.Не, не казвай, че всичко е минало

    и не извръщай очи,

    излъжи ме, както правеше винаги,

    болка една ми спести.

    Може би аз ще разбера,

    че по-добре е с тази лъжа.



Пр: Аз или ти, дори да излъжем случайно,

       ще си простим.

       Аз или ти понякога трябва, повярвай,

       да замълчим.



2.Не, не казвай, че всичко е минало

    и по-добре замълчи,

    усмихни се, както правеше винаги,

    всичко за нас предстои.

    И да греша не казвай не,

    с тази лъжа е по-добре.



Пр: Аз или ти, дори да излъжем случайно,

       ще си простим.

       Аз или ти понякога трябва, повярвай,

       да замълчим.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 503781
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828