Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2008 23:36 - Текстове. "Остани дете".
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 3525 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2009 18:33


                                         музика и аранж.
                            Благовест и Светослав Аргирови
                                                  текст
                                        Жива Кюлджиева

 1.Признай, че нямам грях, засмей се, не плачи. 
   Аз обичам твоя смях, тъгата ми горчи. 
   Като цвят след топъл дъжд е твоето лице.
   Бях момче, а станах мъж, но ти си пак дете. 

    В тази нощ буден е светът,
    тази нощ, пълна с чудеса. 

Пр.: Нощ за обич тя е, думите спри!
       Нощ за ласка тя е, не говори! 
       Пламъче играе в твойте очи,
       плаха любовта е, плаха си ти.

 2.Ще броим безброй звезди, прелитащи над нас.
   В нощен хлад ще тръпнеш ти, ще те прегърна аз. 
   Бях момче, а станах мъж, но ти си пак дете.
   Като цвят след топъл дъжд е твоето лице. 

     В тази нощ буден е светът,
     тази нощ, пълна с чудеса.

         image

 На снимката братя Аргирови  в детския лагер Артек, СССР.






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 504862
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828