Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2008 13:58 - Песни. "Изповед".
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 1472 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2009 14:22


                                       музика 
                                 Георги Костов

                                         текст
                                Найден Андреев

                                    аранжимент
                                Панайот Славчев



 1. Може би иде от вечното време, 
     може да иде от днешните дни
     тази и стана, и нова поема, 
     дето във мене звъни. 
     Може да тичам към синьото цвете, 
     може да падам във дните си аз. 
     Вечно при тебе ще бъда в сърцето 
     и ще те викам на глас. 

Припев: 
Далечен ден, птица в просторите литнала, 
мой хубав ден, моя дълбока следа. 
Слънце в очите ми, вятър в косите ми, 
утринна ясна звезда. 

2.Ти си щастливия зов на душата, 
    ти си сребристия изгревен час, 
    който се спуща отвъд планината 
    и от звездата над нас. 
    С който ще тичам към синьото цвете,
    с който ще мина през дните си аз,
    с който при тебе ще бъда в сърцето 
    и ще те викам на глас. 


От юни 1984 г, "Златният Орфей".




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 503835
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828