Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2008 17:28 - Текстове. "Пролетна умора".
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 6907 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2009 14:20


Първо място в Пролетния радиоконкурс през 1984 г. Докато участвуваха в този конкурс, братята всяка година печелеха първа награда. 

                                              музика
                                     Стафан Димитров

                                                текст 
                                       Миряна Башева

                                                аранж.: 
                                       братя Аргирови



 

1. Пак е пролет цяла в слънце и цветя,
             image
            но защо ли ми е тя. 
    Цял съм в пролетна умора и печал,
           цяла зима съм скучал. 



    Може би е засега, 
    може чак до есента 
    да ме влачи зимната тъга. 
    Може да е епизод,
    може да е цял живот. 
    Казва ли ти някой до кога. 

              image


 Пр: Как си ти? Как си ти? 
  Все едно и също правя.
             image
    Как си ти? Как си ти? 
    Зле съм, но ще се оправя... 








 2. Пак е есен, image
но това е за добро,
дъжд се лее из ведро.

image 

 На дъжда ще кажа свойто ведро "да" ,
                  да ми тръгне по вода. 

                    image

     Може да е засега, 
    може чак до пролетта 
     все така да бъда на ниво. 
     Пролетната ми тъга 
    се разкара чак сега, 
     казва ли ти някой  
                   от какво?! 

    Как си ти?........
                image


Песента е от април 1984 г.

 http://vbox7.com/play:76e9d4b6



http://www.youtube.com/watch?v=9Gu91pTz9B8
 


 
 





Тагове:   пролетна умора,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 504856
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828