Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2008 17:19 - Текстове. Избрах нарочно вас.
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 12866 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.10.2009 16:10


Музика Боби Ръфел
бг.текст Георги Начев
изпълнена заедно с Росица Кирилова
,
която обичаше да прави дуети и трио с най-добрите на деня. 






1.Ела, наша е нощта, обичам да танцувам.
 Радват ме най-прости неща, не се преструвам аз. 
  По-добре да мълчим, танцуваш прелестно ти. 
  За кратък отдих спри, после пак, нали! 

  Пр: Почакай, с мен, с мен играй отново в ритъм. 
         С мен, с мен, разбирам без да питам, 
         с мен, с мен всеки танц оставаш тук. 

  2. За теб аз бях непознат, но танцът ни сближи. 
      Влезе ти във моя свят внезапно, но сгреши. 
      Знам, че няма вина, в две еднакви лица, 
      но с различни души днес увлече се ти. 

                           image

  Пр: С мен, с мен играй отново в ритъм, 
         мен, мен харесваш ли ме, питам? 
         В мен, в мен, в мен добре се вгледай ти. 

  3. Ела, който и да си във този танц ритмичен, 
      образ двоен с черни коси и с глас лиричен. 
      По-добре да мълчим, танцуваш прелестно ти. 
      За кратък отдих спри, после пак, нали! 

  Пр: Само с мен, с мен .......
                            



      Едно от първите излъчвания е в предаването на пловдивското радио "Любопитно петолиние" с водещ Тома Спространов.
   Братя Аргирови са поканени от Росица Кирилова и съпругът й, който е написал текста, за да пеят заедно.
   Впоследствие певицата търси сътрудничество и с другите изпълнители, които са на гребена на вълната. Така и до днес.
   Последната крепост падна на 3 декември 2007г. в НДК - Васил Найденов, който най-сетне се съгласил да пеят в дует.
   Георги Христов, с когото Росица сподели първите му години на славата, не присъства на концерта.   Само може да гадаем дали и защо е сърдит.
   Що се касае до "Избрах нарочно вас", песента е много приятна, както и следващия им творчески тандем в "Сбогом, клас!" по музика на братя Аргирови, написана специално за студентите от випуск 1985
г.

      






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 504810
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828