Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2008 17:01 - Текстове. Единствена моя.
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 1526 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.10.2009 16:18


Музика Ангел Заберски
текст Жива Кюлджиева 
ар. Константин Цеков 

image
1. Под чадъра зелен 
              хладно взираш се в мен - не, не вали, 
        пред нас витрината плаче в твойте сълзи. 
         Аз без думи разбрах, 
               ти упрекваш ме в грях, миг помисли - 
              за мен единствена моя всъщност си ти. 

      Пр: Само ти, само ти 
             носиш слънце в мрачните дни, 
             всички гледат мен, аз съм щастлив. 
              Не плачи, не плачи, 
               без любов всичко горчи. 
                Моя желана нека остана в теб. 

2.Аз без думи разбрах, 
             ти упрекваш ме в грях, миг помисли -
     за мен единствена моя всъщност си ти.
    И кафето на крак 
          нека пием ний пак, 
                                          както преди.
      Съдбата нашите стъпки мълком реди. 

  Пр.: Само ти, само ти 
          носиш слънце в мрачните дни,
     всички гледат мен, аз съм щастлив. 
                  Не плачи, не плачи, 
            без любов всичко горчи. 
        Моя желана нека остана в теб...

                      image 


 Песента не е включена в албумите на братя Аргирови. Включена е в изданието 
"Ангел Заберски - избрани песни". ВТА 11207. 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 504809
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828