Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 20:23 - Текстове. За мен какво си ти.
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 2827 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.12.2008 14:09


Музика: братя Аргирови
текст: Захари Петров
аранжимент: братя Аргирови








1.Ти си мой прозорец към света, 
    ти си моят ключ към всяка врата,
            image
    ти светлина си, искам да ме водиш в нощта.
    Ти си моят филм със хубав край, 
    ти си моят стих, написан през май, 
                                                    image
    ти си ветрецът, който във цветята играй. 
     За мен какво си? 
                        За мен какво си? 
                             

Мой хоризонт безкраен, мой порив нов, 
моя любов, къде ме водиш по път незнаен? 
                                           image
И аз вървя след тебе, мой порив нов, 
моя любов, до болка искрен и всеотдаен. 
                        
image
 2.Музика си ти и в мен звучиш, 
     ти си тишината, в мене горчиш,
     ти си луната, ти на мойто рамо ще спиш. 
                             image
     Ти отмерваш мойте часове, 
      ти си глас далечен, който зове
      към непознати, пълни със живот брегове. 
     За мен какво си? 
                               За мен какво си? 
                                     image

                                  


С този текст песента се появява в края на август 1983 година, а през май същата година се появява с друг текст със заглавието "Едно момиче те търси". 






Тагове:   мен,   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 503777
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828