Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 19:51 - Текстове. Ти оставаш тук.
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 1794 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.10.2009 14:14


Музика: братя Аргирови
текст: Жива Кюлджиева
аранж.: Панайот Славчев.


 
  1.Аз почти разбрах, аз дори видях, 
     как ще свърши наш"та любов. 
     Не, не ме мъчи, по-добре мълчи. 
     Връщане няма. 
                                
image
     Днес за кой ли път с упрек мен винят 
     твойте просълзени очи. 
     Обърни ми гръб, аз не съм ти скъп.
     Връщане няма там за мен. 

     Ти оставаш тук, ти си влюбена в друг. 
image
     Прегърната в спомена, ти си тук. 
     Ти оставаш тук, ти си влюбена в друг. 
     На дните ми във спомена, оставаш тук.




   2.Не пиши писма, не търси вина, 
      няма нищо вечно в света. 
      Щом не трепва в нас ни любов, ни страст -
      връщане няма! 
                                       
image
      Аз съм мъж, но друг, аз оставам тук 
      с тайните на мойто сърце. 
      Мълчешком тръгни и сама реши - 
      връщане няма. 
                      
image




 

Песента със заглавието "Прегърната в спомена"  печели на Младежкия конкурс за забавна песен през 1982 година наградата на Централния студентски дом на тогава неизвестните още близнаци. 
 






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 504913
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828