Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 19:35 - Текстове. Потпури от популярни български песни.
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 3698 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.10.2009 13:25


Известни български песни са аранжирани от Развигор Попов и Евгени Кушинчанов за изпълнението им от братя Аргирови. 

Дали хазайката ще идва рано 
с виенска кифла, с каничка кафе?
И вместо да попита тя за наема
 ще се усмихне: "Спахте ли добре?"
(Тангра)
image

 Ален Делон, ах, този син балон, Ален Делон, 
ах, този син балон! 
(Щурците)
image

Виргиния, Виргиния, нека бъдат 
светъл празник с теб моите дни. 
(Вили Кавалджиев)
image

Ден след ден все я чаках, 
всичко в мен в плен отдадох.
Сън ли бе или илюзия? 
В този миг тъй безкраен 
никой друг поглед таен 
не знае как изглежда тя. 
(ФСБ)
image

Свири, свири, щурче, 
ах, подлудявай ме, не спирай, 
макар да знаят всички, че 
щурците, свирейки, умират 
(Лили Иванова)
image

А-у, от глад умирам, 
а-у, но тук намирам, 
а-у, заключен дом. 
С хитрост и взлом ще вляза аз. 
(Мими Иванова и група "Старт")
 image       image


 Взела мойта топлина 
тръгваш ти от мен далеч. 
С тихи стъпки на жена 
в моя сън ще идваш вече. 
(Панайот Панайотов)
image

Само един живот не е достатъчен, 
за да живея с теб и с песента-та-та-та
 (Eмил Димитров)
image

Само с теб утрото носи 
слънчев лъч, шум на листа. 
Тръгват си с нощта 
всички въпроси, 
със нощта-а, 
със нощта-а. 
Но не знам дали
 ще имам време, 
за да мога всичко 
да ти да-ам.
 Моя обич, ти 
бъди до мене, аз моля, 
не ме оставяй са-а-ам 
(Васил Найденов)
image




 Песента е създадена за българските абитуриенти през 1984 година. 


http://www.vbox7.com/play:64197804


http://www.vbox7.com/play:64197804




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 504833
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828