Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 17:29 - Песни. Ненужен. 1982 г.
Автор: viki02 Категория: Музика   
Прочетен: 5399 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.11.2009 12:37



     
                              Ненужен....


 1.Странен шепнещ вятър прелетя, 
    трепна мракът, сепна се нощта, 
     кобно време, а, кажи сега 
    вятърът кому, кому така прошепна: 
                     ненужен... 

2.Знам, че има трети в любовта -
 троен възел - аз и той, и тя, 
кобно време, ах, дали смутен 
           тихо в мрака вятърът на мен 
прошепна:           ненужен... 

Пр: Цялата земя 
сред мрак теменужен, 
          цялата земя 
                       ледена, чужда, 
          цялата земя 
                повтаря: ненужен... 


                    http://www.vbox7.com/play:73d39202


                    http://www.vbox7.com/play:662bb821

            





Въпреки кражбата на снимките ми, с които е създаден този клип, все пак давам този клип на Youtube.com с уговорката, че такива неща трябва да се наказват.

...Може да махнете снимките ми от клипа, за използването на които не съм дала съгласие, докато още не е станало грозно.




Тагове:   ненужен,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viki02
Категория: Музика
Прочетен: 504818
Постинги: 82
Коментари: 76
Гласове: 3828